Primárně se jako konzultant zaměřuji na ecommerce a digitální marketing. V oblasti podpory online prodeje a internetových obchodů mám nejvíce zkušeností, hlubokých znalostí a unikátního knowhow. Postavil jsem desítky eshopů na open source platformě Magento a od programování jsem se brzy posunul do více manažerské a marketingové sféry. V poslední době se orientuji na Shoptet, ale mám zkušenosti i s Eshop Rychle.

Působil jsem v digitálních agenturách Virtua a NorthHUB. V rámci internet marketingu jsem pracoval pro značky jako je TV Nova, iDNES, Toyota Material Handling, HARTMANN RICO, EURAMCO nebo EURO CERT CZ. Mnohem více zkušeností mám však s menšími a středními eshopy drobných živnostníků, malých a středních firem.

Pro TV Nova jsem zpracoval Magento eshop na prodej merchandise na doméně Yoopy.cz Pro iDNES jsem zpracoval Magento eshop knihy.iDNES.cz Pro českou a slovenskou Toyotu jsem zpracoval eshop s vysokozdvižnými vozíky Pro HARTMANN RICO jsem integroval Magneto eshop s business intelligencem platformou ROIVENUE Pro British Council spravuji PPC kampaně v Skliku a Google Ads Jsem TOP affiliate partnerem server ProZdraví.cz z portfolia Vivantis

Na volné noze působím jako SEO konzultant, správce PPC kampaní, poradce v oblasti ecommerce, UX designer, CRO manažer (optimalizátor konverzního poměru) a marketingový stratég. Baví mě jak výkonnostní marketing včetně srovnávačů zboží, tak branding a inbound (content marketing). Mám certifikaci HUBSPOT Inbound Certified.

Jak Vám mohu být prospěšný?

V rámci marketingu na internetu jsem univerzální, velmi komplexní a mám ohromný přehled. Na druhou stranu neumím vše dokonale a něco třeba vůbec – design a grafiku po mě raději nechtějte 🙂 Dokážu však pohlížet na projekty s nadhledem, vymyslet ucelenou a smysluplnou marketingovou stragii, určit optimální priority a v iteracích posouvat ecommerce projekty s ohledem na optimální návratnost investic a poměr nákladů ku investicím.

SEO

  • Pomohu optimalizovat Váš eshop tak, aby jej vyhledávače našli, správně zaindexovali a zobrazovali relevantně k vyhledávacím frázím.
  • Zajistím lineární růst organické návštěvnosti z vyhledávačů.
  • Zlepším vnímání webu v očích vyhledávačů tak, aby se stal autoritou ve svém oboru.
  • Pomohu Vám posouvat Vaši značku (brand building), příp. povědomí o Vašich produktech.

PPC

  • Nastavuji a spravuji kampaně v Skliku a Google Ads, které přináší zákazníky a nákupy z placeného vyhledávání.
  • Audituji a optimalizuji PPC kampaně tak, aby se zlepšila jejich návratnost z pohledu poměru nákladů k výnosům (PNO).
  • Umím dobře Google nákupy, PLA kampaně v Skliku, dynamický remarketing, bannerové a video reklamy.
  • Pomohu Vám nastavit měření konverzí z PPC systémů, propojení Zboží.cz s Sklikem nebo Merchant Center s Google Ads.

SROVNÁVAČE ZBOŽÍ

  • Pomohu Vám s integrací eshopu se systémy Heureka.cz, Zboží.cz, Glami.cz, Favi.cz, Biano.cz, HledejCeny.cz a dalšími.
  • Optimalizuji Vaše XML feedy pro srovnávače zboží, aby jste získali ze zbožáků maximum.
  • Dokážu doprogramovat speciální můstky a externí feedy přidávající data ze systémů třetích stran nad rámec eshopu (třeba z ERP, CRM, skladového hospodářství, účetního systému nebo marketingové platformy pro biddování).
  • Navrhnu efektivní strategii marketingu pro srovnávače zboží. Každý eshop má svá specifika, která je potřeba reflektovat.

WEBOVÁ ANALYTIKA

  • Pomohu Vám narovnat měření konverzí, návštěvnosti a nastavit vše na maximum.
  • Pomohu Vám zorientovat se v datech, naučit se je číst a interpretovat.
  • Propojím správně jednotlivé zdroje dat tak, aby byla jejich vypovídající hodnota co nejvyšší.
  • Zpracuji libovolnou analýzu postavenou na datech, která Vám pomůže v obchodním rozhodování a posunu.
  • Posunu Vás od datového paběrkování více k business intelligence.

UX / CRO

  • Zpracuji UX / CRO analýzu Vašeho eshopu. Ta identifikuje chyby, slabiny a prostory pro zlepšení user experience a konverzního poměru eshopu.
  • Pomohu Vám kontinuálně zlepšovat funkčnost eshopu na základě kvalifikovaných hypotéz, statistických testů a best practices.
  • Doporučím nástroje a procesy, které pomohou identifikovat nedostatky eshopu a posouvat jej stále dál.
  • Pomohu Vám zlepšit zákaznickou podporu a posunout customer care na úroveň konkurenční výhody a nástroje generujícího leady a zákazníky.

INBOUND MARKETING / CONTENT

  • Pomohu Vám zpracovat semifiktivní persóny Vašich zákazníků.
  • Nastavím plán a stragii obsahového marketingu pro Vás eshop.
  • Doporučím vhodné typy obsahu, místa jejich publikování a optimální formy propagace.

AFFILIATE

  • Navrhnu optimální technické a procesní řešení provizního systému pro Váš eshop.
  • Pomohu Vám najít a motivovat provizní partnery.